This site uses cookies from Google to deliver its services, to personalize ads and to analyze traffic. Information about your use of this site is shared with Google. By using this site, you agree to its use of cookies. Learn More

ZE:A: LOVE COACH 02742

gbne.blogspot.com - heyya fella!



Dance version



LIRIK


naege boyeobwa. niga banhan geuga gunggeumhae.
wollae namjaneun namjaga bwaya doeneungeol.

neoui just just just just Ah Ah Love Coach,
namjaui simnineun uriga jal ara.
nun nun nun chi ko ko ko chi, eolma motgaseo neomeool geol.

achimmada jamjalttaemada jeonhwahae, munjahana bonaelttaemada chekeuhae.
yaksokhana mannalttaemada ireoke naegemalhae jeonbumalhae.
ireon Girl namjaneun No No.

yojeum tteumhaejin neoui jeonhwareul gidarinabwa. waeirae.
jeongmal waeirae, gaseumi kukkuk nulleowa.

neoui just just just just Ah Ah Love Coach,
chinguil ppuninde neol dowajungeonde.
nun nun nun chi ko ko ko chi, naega baboya. nareul molla.

achimmada jamjalttaemada jeonhwahae, munjahana bonaelttaemada chekeuhae.
yaksokhana mannalttaemada ireoke naegemalhae jeonbumalhae.

neujeunbame heeojilttaeen aswipge, nigameonjeo yeollakhaneungeon josimhae.
gakkeumssigeun gwansimeomneun deut, saechimhan pyojeongeuro twinggyeoyahae.

malhaebwa, nimameul naege
naemamgwa gatdago nan neoreul saranghae.
Every day, Every night maeil neoegejulge, saranghaejulge.

achimmada jamjalttaemada jeonhwahae, munjahana bonaelttaemada chekeuhae.
yaksokhana mannalttaemada ireoke naegemalhae jeonbumalhae.

ireon yeojareul johahandani, ireodaga ppaetgilgeot gata,
jeonhwagiga kkeojyeoitjanha. hoksi neo geunyeoseokgwa hamkkeramyeon.

eodilbwa, nareulbwa. my love
achimmada jamjalttaemada jeonhwahae, munjahana bonaelttaemada kkok chekeuhae.
yaksokhana mannalttaemada Oh No, ireoke naegemalhae jeonbumalhae.

malhaebwa, nimameul naege


.:KREDIT-innercharm.blogspot.com:.


TERJEMAHAN


Tunjukkan padaku, aku berminat untk mengetahui jika kau telah jatuh cinta
Lelaki yg lelaki tipikal harus lihat


Your~~~ just just just just ah ah love coach
Minda lelaki, kami semua tahu apa lelaki fikirkan
Menyedari coach itu, berapa jauhkah aku tak mampu pergi dan seterusnya


Setiap malam, tiap pagi, telefon lah daku . Setiap kali aku menghantar sms padamu, semak
Setiap kali kau bertemu janji, memberitahu ku sebegini, memberitahuku segala-galanya
Gadis sebegini, untk lelaki, tidak, tidak


Akhir-akhir ini, aku sering menunggu panggilan mu, mengapa ku begini
Benar-benar, mengapa ku begini? Hati berasa tertekan


Your, just just just just ah ah Love Coach
Kita hanyalah rakan, dan aku sedang membantumu
Menyedari coach itu, aku seorang yg jahil, aku tak tahu




Setiap malam, tiap pagi, aku menelefonmu. Setiap kali kau menghantarku sms, aku semakSetiap kali kau bertemu janji, memberitahu ku sebegini, memberitahuku segala-galanya
Setiap malam pabila kita mengucapkan selamat tinggal, aku merindui mu. Aku ingin mengetahui jika kau menelefon ku dahuluKadang-kadang aku berpura-pura aku tak kisah. Aku terpaksa melontarkan ekspresi yg palsu
Katakan padaku, apa yg kau rasakanKatakan padaku yg kau merasakan apa yg ku rasa, Aku cinta padamuSetiap hari, tiap malam, tiap hari, aku memberimu segala-galanya, Aku kan cinta padamu

Setiap malam, tiap pagi, aku menelefonmu. Setiap kali kau menghantarku sms, aku semakSetiap kali kau bertemu janji, memberitahu ku sebegini, memberitahuku segala-galanya
Berfikir aku menyukai gadis sebegini, (aku pasti sudah gila) Seperti ini, aku berfikir kau telah mencuri hatikuKau menutup telefon mu, mungkit kau bersama lelaki lain
Apa yg kamu lihat? Pandanglah pd ku, cintaku Setiap pagi, tiap malam, tolonglah telefon. Setiap kali aku menghantar sms padamu, tolonglah semakSetiap kali kau bertemu janji, beritahuku seperti ini, beritahuku segala-galanya
Beritahuku apa yg kau rasakan

0 Response to "ZE:A: LOVE COACH 02742"

Posting Komentar

Contact

Nama

Email *

Pesan *