This site uses cookies from Google to deliver its services, to personalize ads and to analyze traffic. Information about your use of this site is shared with Google. By using this site, you agree to its use of cookies. Learn More

90% Penduduk Lelaki Kampung Ini Miliki Badan Sado (Video)

90% Penduduk Lelaki Kampung Ini Miliki Badan Sado (Video)
90% Penduduk Lelaki Kampung Ini Miliki Badan Sado (Video) | Sebuah kampung terpencil di Asola-Fatehpur Beri, berdekatan dgn New Delhi, India, mempunyak keunikannya tersendiri. Hampir kesemua lelaki di kampung itu bercita-cita menjadi bouncer.
90% daripada penduduk berusia 18 dan 55 berjaya mencapai pekerjaan impian mereka. Malah kanak-kanak lelaki di kampung itu digalakkan membina badan sejak dari usia kecil lagi.
Tiada seorang pun kanak-kanak di kampung itu yg tak pergi ke gimnasium. Juga tak ada seorang pun yg mahu menjadi jurutera / doktor kerana semuanya mahu menjadi bouncer.
Menurut ketua jurulatih, Vijay Pahelwan, semua lelaki di kampung itu tak mengambil alkohol, merokok. Kebanyakan mereka adalah vegetarian. Ada jg beberapa orang yg mempunyai peluang cerah untuk ke Sukan Olimpik.

Video:



0 Response to "90% Penduduk Lelaki Kampung Ini Miliki Badan Sado (Video)"

Posting Komentar

Contact

Nama

Email *

Pesan *